Fedelsedagensresume (ja, FEdelsedag) och så är det med pasta

Jag väcks brutalt av en av världshistoriens mest irriterande låtar som sedan övergår i Dancing Queen eftersom mamma ville vara klyftig. Vilket ledde till att jag vaknade irriterad, men så kan man inte vara länge till när man får paket och frukost på sängen x3

Sen så gjorde jag mig i ordning för skolan, satte mig vid datorn medans jag väntade på att plattången skulle bli varm, BIG MISTAKE. Visserligen så var det typ 40 minuter kvr tills jag skulle gå, men jag fastande. Och läste lite yaoi. Och så fick jag stressa på mig kläder, platta håret snabbt och springa iväg till bussen. Samtidigt som jag borstade tänderna må jag få säga.
Så kom jag fram till staden, där jag möttes av grattande av David och samtalade med honom och hans flickvän innan de skulle sitta vid en dator där det fanns en lärare som jag blev skrämd av. Så jag sprang iväg med Helena för att hitta Mike (som jag inte fick se en enda gång under dagen! ;__;) och möttes av Edward som betedde sig som Edward. I Twilight O.o Stirrade på mig som att jag luktade illa eller något > > Jag förstår hur Bella känner sig. Även om det inte är det enda jag störde mig på med... jag viker från ämnet~!

Så joinade jag Jonna och vi sprang runt och var allmänt vi-iga. Sen så gick vi till Lärkan, jag gick till stan och köpte mig minsann en klocka innan jag for på dejt med Linda. Och vi åt minsann buffe på Thai Thai och det var minsann gott.
Så sedan när vi gick till skolan så var Edward i matsalen och hans kompis såg ut på oss, lutade sig fram och sa något till Edward som sedan såg ut på oss och var allmänt... vi-iga. Får killar verkligen viska sådär och kolla på folk? O.o

Sedan hade vi matte som var fysik och allting gick allmänt bra. Och min redovisning gick bra tycker jag faktiskt. Och sen så åkte jag, Sofia och Linda till Linda via Unbyn och plockade upp Jonna. Och berättade samtidigt för Lina om våran brilljanta plan som Sofia inte gillade. Eller gillade, men inte ville erkänna.
Och sen så satt vi och pratade, åkte och handlade mat och lagade tacos som var god. Och kollade på Idol och min person vann otroligt nog. Linda vann däremot Mysteriet på Greveholm, vilket inte var oväntat. Och alla ville bara sabba för mig hela tiden vilket gjorde mig sur och jag tyckte att världen var ännu ondare än vanligt. Och sedan kollade vi på en massa på tvn, medans vi googlade massa folk, så som Jared, Colin, Samuel L Jacksson, Hugh Jackman och Arne. Och kollade på lite fler bilder, innan vi somnade vid fyra. Längsta tiden jag varit vaken med tjejerna tror jag (om man bortser Kluntarna).

Lördag bestod av mitt glassätande (jag vill ha min glass Linda ;__;) och filmtittande på Prinsen av Egypten. Den är bra. Men jag gillar inte budskapet som den verkade ha (egypten är ond, kristendomen är bra, Gud är bra, alla andra är dåliga).

På bussen hem satt jag och Sofia med varsin iPod och var allmänt trötta och asociala (precis som hon skrev på sin blogg x3). Och sedan så har jag bara stirrat på söta pojkar och ätit mat. Och PB-killen fick "lugnt godkänt" av Sofia. Bara en liten bit tills han är "godkänt sex-on-legs" då xD

Well... Godnatt.

Jag ska gå och fantisera om Mike lite grann nu och möjligen skriva en mys-emo-moment med honom och Kain.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Jag gillade den inte alls! Den sög och jag kommer hata er för all framtid om det händer.



Eller åtminstone för några dagar.



Nu vill typ jag gå till pb och kolla på han igen. Jag kände typ igen han från nånting...kan ju vart han som jag köpte en yoghurt av och betalade med en femhundring föresten.. Pinsamt.

2008-12-14 @ 00:09:30
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0