Hjälp?

Ironi på internet är jobbigt. I verkliga livet är det ganska awesome, av anledning som jag inte riktigt orkat räkna ut, det är bara awesome, men på internet blir det jobbigt. För man Märker Inte om det är ironi om det inte står. Därav blev (är fortfarande) jag lite orolig av kommentaren längst ner på denna;


    

Betyder det att min blogg ÄR trevlig, eller var det sådan där otrevlig internet-ironi? Man blir ju lite orolig. I vilket fall som helst är jag ju bara en länk ifrån att få gratis reklam :D Jonna också dessutom :D

Ps. Jag tänker ändra min layout igen, för alla vet att jag ändrar varannan månad eller så xP

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0