I guess it's allright, the possibilities keep walking in on me

Allright; So it's not that hard... Det skall nog klaras av att skriva evolutions rapporten ikväll. Eller i alla fall imorgon. Men jag är otroligt glad i alla fall, för jag fick MVG på engelska bok-rapporten (nej, jag har inte kollat förrens idag för dokumentet var elakt med mig xP) och jag behöver ju inte egentligen skriva jätte mycket. Det var visst MAX sex sidor brödtext, inte minst. Och det klarar jag lugnt av, det är ju bara att ordbajsa om jag inte lyckas fylla ut nog med fakta. För ärligt talat bryr jag mig inte om Biologi-betyget, så länge som det inte hamnar nere på IG, och helst inte G bara heller, men det tycker jag nog inte att det ska bli.

Så nu ska jag minsann ta och skriva ner massa fina saker om hur universum bildades. Eller nej, det ska jag inte. Jag ska skriva en massa fina saker om hur alla arter utvecklades EFTER Big Bang.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0