I'll be home tonight

AHA! Nu kommer jag minsann ihåg att jag inte bara klädde ut mig till mumintrollet och spelade emot Arne och sedan åt fruktsallad med Wilmas polare, utan att jag också drömt något mer!

Alla vet vilka gayc0re och NoLongerIronic på bilddagboken är? Nehe, fint. Spelar ändå ingen roll egentligen.

I vilket fall som helst drömde jag att jag skulle fara och hälsa på dessa tu som bodde i ett hus tillsammans i typ Upplandsväsby eller Värmland (jaja, jag vet att ena är en stad och andra ett län/vad det nu är). Så jag gjorde det. Jag och gayc0re kom värsta bra överrens och så, men jag upptäckte att NoLongerIronic minsann verkade sitta och kolla lite skumt på mig. Och jag slog henne inte faktiskt xP (Jag refererade till Frank i Foal där han slår väggen som ser konstigt på honom.)

Jag frågade henne vad det var och tydligen var hon avundsjuk (och arg) på mig för att jag satt och pratade med gayc0re hela tiden. Så förklarade jag för henne att vi bara pratade (som man kunde se ó.o) och sen så blev vi kompisar också <3

Mihi~

Det var minsann en udda dröm det med. Jag börjar misstänka att Jonas smittar mig med sina konstiga drömmar.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0