Introduktion till Evolution

Oh no, där försvann en kol (jag ska härma Jonas, för det är så kolt) rubrik på grund av skolan. I vilket fall som helst är jag klar med min finfina rapport nu och har händerna fria hela helgen (måndag ska jag nämnligen sätta mig och skriva Litterära Gestaltningen så att det är klar) och sedan ligger lovet framför mig. Whoopie~

Sincer lycka för första gången på länge när det gäller någonting med skola.

Så nu ska jag minsann sätta mig och skriva Romeo. Alternativt. Efter jag läst lite yaoi, jag orkar ju inte sätta mig och skriva Precis efter jag skrivit klart skolarbete, man vet aldrig hur det kan påverka min fina bok. I vilket fall som helst behöver jag lite inspiration samt maning för att kunna skriva i alla fall. Plus att jag numer annonserar efter någon som kan kritikläsa Romeo också, för ingen av mina kompisar verkar kunna det.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0