Kritiker sökes!



Seriös person som gillar att läsa, inte har någonting emot homosexuella och känner för att läsa en amatör-författares försök till roman sökes.

Jag skriver som sagt en kapitel-novell (som nu mer är värd att kallas bok) om en kille vid namn Emil, jag har några läsare som verkar gilla den, men ingen av dem ger min konstruktiv kritik (antingen för att de inte vågar eller för att de inte vill ._.') och jag känner att jag skulle kunna behöva en smäll på fingrarna lite då och då.

Personen/Personerna som jag vill ska läsa min bok ska då kunna ge konstruktiv kritik, inte bara negativ eller positiv, men också kunna mana (tvinga) mig att skriva om det tar för lång tid för mig att skriva ett nytt kapitel.
Är tacksam till alla som vill ge det ett försök, eller ens bara vill läsa utan att kritisera Romeo x Romeo.

För att läsa mer om Romeo:
http://fushidara.weebly.com/fushidara.html

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0