Skjut mig, skjut mig, skjut mig snälla någon NU!

Jag är arg på mig själv just nu. VÄLDIGT arg. Jag har just, eller inte just men idag, raderat HELA min biologi rapport. Vilket vill säga att alla mina tre sidor som jag skrev på igår är borta. För idiotisk som jag var i morse så kliptte jag ut dokumentet och förde över det på min dator istället för att kopiera. Vilket innebär att när jag sedan tog bort dokumentet från min dator för att jag inte kunde öppna det i StarOffice så försvann det för gott.

Smart. Smart~ SMART!

Urrrgh...

Jag är arg på mig själv.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Åh nej!

2008-12-18 @ 19:47:44
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0