Something scares me in this place, I selfdestruct for days

Jagkommerattfetfailapåprogrammeringsprivetimorgon. Okej, jag tar det långsammare och betonar varje ord istället. Jag. Kommer. Att. Fet. Faila. På. Programmerings. Provet. Imorgon. IMORGON!

Gosh. Jag hatar verkligen att plugga, det känns som ett sådant slöseri med tid när det inte är någonting som är kul. Och det här kan man ju inte ens klassa som tråkigt. Jag menar; Sedan när bryr jag mig egentligen om vad en algoritm är och vad definitionen av en programmeringskod är eller vad fan en variabel är. Visserligen kan jag det typ, TYP, nu, men fortfarande så suger det. Och när jag tänker efter så vill jag bara säga exemplet de hade i boken så alla sega människor skulle fatta var en variabel är;

"Man kan tänka sig en variabel som en låda som man sätter någonting i, som har ett speciellt värde."

Crap. Jag kan bara gissa på att han inte är så snäll som jag vill hoppas att han är. Claes alltså (inte Kalle). Med provet då. Fast imorgon så är det ju över. Och om jag har förstått det rätt så behöver jag inte ens vara på engelskan efter det heller, för att bara halva gruppen ska redovisa då och jag har inte förrens på fredag(!) och det betyder att jag inte måste sitta och krafsa ner något skitdåligt ikväll. Plus att jag nog kan skippa delen om att Anne Rice har gillat att skriva sadoerotiska noveller/böcker. Yey~ Liver är nog inte så crappy just nu som jag vill få det att verka.

För förutom provet imorgon har jag ju bara en redovisning. Och två noveller som jag ska jämnföra. Och en evolutions-grej (tror ni man får göra den a la barnbok?). Och svenska redovisningen. Och fysikprovet. Och programmerings slutuppgiften. Och novellen till Litterär Gestaltning. Och matteprovet efter jul.

Okej, det var ganska mycket, min ångest är nog rättfärdigad.

Men engelskan ska inte vara klar förrens på fredag! WOHO~!


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Ska ni inte göra svenskan till efter jul??

2008-12-10 @ 22:37:57
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0