Tired of thinking underage, I'm not thinking underage anymore

"Jag tror mina hormoner har något fel, dem är typ överaktiva. Haha ja okejdå, men dem är väldigt aggressiva och vill typ anfalla varenda kille och släpa med honom hem (uppmärksamma att jag skyller mina onda avsikter på hormonerna :P).
Stackars hormoner, det är inte deras fel.
Jag gillar ensamma pojkar, pojkar med långt hår, pojkar med kort hår, pojkar med ryggsäck, pojkar med piercing i läppen, pojkar utan haka osv osv osv osv osv osv osv."

Ack Jonna... Ibland är sanningen smärtsam ;_;

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Jävligt bra beskrivet, jag känner igen mig.

2008-12-17 @ 23:07:34
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0