Underage thinking (Confidence)

Först och främst vill jag tipsa mina fyra slash fem läsare om Teddy Geiger, som är ungefär som att sitta och lyssna på Lilla Söta Stirriga Pojken som sjunger. Vilket obviously måste vara underbart (och dessutom är).

Secondly; Måste jag påpeka att jag inte blev less på att Sofia och Jonna satt och var totalt oscoiala. Jag blev arg för att det verkar alltid vara så att det är jag som får lida när vi gör någonting som inte alla vill göra; Som till exempel spelet i fredags. Visst, Sofia hade ont i huvudet och ville avsluta spelet snabbt. Men det går inte snabbare för att man sitter och ska fälla just Mig hela tiden. Man kan bara undvika att fälla Linda som obviously kommer att vinna allting.
Och ja; Även om det kanske Verkar som om jag är gjord av stål och inte tar åt mig av någonting, om det så är att jag skämmer ut mig eller att någon säger någonting elakt, så finns ju chansen fortfarande att jag kan ta åt mig. Jag är inte en blöt hund som skakar av mig vatten.
Om ni är less på spelet, be om att vi avslutar det. Om ni vill kolla filmen, säg till så jag sitter slippa en kvart och stirra upp i taket i hopp om att ni kanske kommer att tänka "Nämen oj, Amanda gillar inte Twilight..." Att det inte fanns något annat att göra tycker jag inte kvalificerar sig som en anledning, för hur många gånger har inte vi kommer på en massa saker att göra, även om vi redan har någonting att hålla på med?

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Jag vill inte försöka rättfärdiga mig allt för mycket här, jag tänkte bara säga att jag frågade faktiskt om jag kunde få gå och lägga mig på soffan och kolla när ni spelade istället men det blev ett bestämt nej av Linda.

Samt, helt ärligt hade jag inte så hemskt mycket mer i huvudet igår än "TWILIGHTTWILIGHTTWILIGHTHARNEIKLASSRUMMETTWILIGHT osv." Att vi ville se filmen antog jag var ganska klart eftersom vi faktiskt dragit dit stolar och satt och kollade. Jag ska försöka tänka på det här om det händer någon fler gång.

2008-12-17 @ 18:20:03
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0