Wake up, wake up, wake up

Så här är det nu;

Jag har värsta provet i programmering om två dagar. Jag har inte pluggat ett dyft. Jag fyller år om tre dagar. Allting känns grymt stört och jag vill som vanligt bara gå och lägga mig och sova. Men jag tänker banne mig äta kyckling nu och sedan ska jag sitta och anteckna sönder C++ boken och sedan tillsist ska jag färga utväxt och kolla på House. Och efter det blir det alternativt mer antecknande eller skriva klart kapitel femton av Romeo. Känns som att det skulle behövas banne mig.

Jag ska vara en duktig flicka fram till jul. Vilket påminner mig om att jag inte bara har prov på torsdag utan också engelska redovisning.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0