Äntligen hemma?

Hello my Darlings! Mama's back again!

Åh, kom igen, jag vet att ni har saknat mig. Inte Cristian då, han dissade mig xP

I alla fall. Stockholm är som Luleå. Fast större. Och med Comics Heaven. Som förövrigt är himmelriket numero dos på jorden. 7th Heaven är det andra (en glassbar i Luleå).

Och jag blev inte våldtagen och strypt i ett hörn någonstans.

Däremot blev Åhlens och Comics heaven det när de var snälla och brigade lite ljus över min mörka vistelse där. The Black Parade is Dead infinner sig just nu i cd-spelaren och The Umbrealla Academy infinner sig i min bokhylla med egen plats.

Myv ägde förövrigt. Och jag tog på honom. Och sedan spottade han på mig (crap, jag lovade mig att jag inte skulle säga det i den ordningen). Det är inte som det låter. Han spottade inte på mig för att jag tog på honom, utan för att han spottade vatten på publiken i ren och skär 'jag-är-en-as-cool-j-rock-artist'. Att han sedan lekte med sin gitarr, flashade magen och drog ner byxorna samt slickade sig smexigt om läpparna ledde bara till min dövhet under kvällen. We all like it very much.

Owakare,
Amanda-san.

Ps. Vi äger enligt Miyavi.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Crille

hahahaaaaaaaa...



aajo, om du väljer att se det så

2008-07-05 @ 01:32:25
Fangirlsquel av: jonna

sicken nollåtta. Men bra att du är tillbaka för vi måste ha girl's night out snart!

2008-07-05 @ 22:36:39

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0