Are you tired? Do you want to sleep?

This song is about dreaming.

Jag hade en underlig dröm i natt. Jag var hemma hos Erika, och hon hade tydligen en massa rum som jag aldrig har varit in i. En massa hemliga korridorer överallt fanns det med. Sen var jag där med en kille som jag har bekantat mig lite grann med (MISSTOLKA NU ITNE!) och vi tre (jag, han och Erika) sprang runt och hade lite kul. Sen satt vi på något släp eller möjligtvis en båt och helt plötsligt kysser han mig.
Jag frågar varför.
Han svarar att det var för att han ville veta hur det kändes och skyller på att det minsann var hans första kyss.
Det var ju min första kyss med!

Sen blev det pinsamt när jag vaknade. För jag vill inte gå runt och tänka på att jag har drömt att han har kysst mig. Creepy. Jag ska försöka att inte komma ihåg det nå mer.

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Drömmar.

Ps. Jag har jätte långa naglar nu.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: mimy

va coooolt att du skriver noveller!! får gratta:P..måste gnälla än en gång:P..hur gör du hela inläggssidan genomskynlig??..tack för hjälpen (K)

2008-07-19 @ 20:14:55
URL: http://mimy.blogg.se/
Fangirlsquel av: Linda

Åh, herregud.. du har verkligen sjuka tankar om min bror och min pojkvän xD

2008-07-19 @ 23:33:12
URL: http://betweenthebars.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0