Bananglass

Jag tänkte bara förtälja för alla stackars människor som läser min blogg om att de alla ska kommentera med sina riktiga namn och skriva i kommentaren vad de helst av allt skulle vilja heta. Seså nu Sofia, Jonna och Linda, nu ska ni vara kreativa. Speciellt Sofia, annars kommer jag känna mig helt ond som får ett så coolt namn som Frankie att jag kommer ge det till dig för att du inte kan komma på något bra. Och så får det inte vara.

Men nu ska jag se på film med mitt rosa hår och äta glass med stekta bananer. Yummie.

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Paraply.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Vart ska detta namn användas måntro?

2008-07-05 @ 22:38:20
Fangirlsquel av: Sofia

Amanda jag har redan sagt att jag inte kommer på något.

Det finns inget!! Jag är namnlös.

2008-07-06 @ 00:33:24
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Linda

en ny novell, eller?

2008-07-07 @ 11:22:04
URL: http://betweenthebars.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0