"Det var i alla fall fyra människor av manligt kön...!"

Tja, åter till sötnosen jag såg på jobbet idag. Inte mycket att säga egentligen. Han var söt. Solbrun och blont hår och söt. Och sedan hade han fina läppar också. Och jag tror att han vinkade åt mig när jag vinkade åt Kicki för att jag skulle åka och handla dricka och lite mer dricka och bröd.

När jag kom tillbaka var dock han borta.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jessi

vacker bild du har på din bakgrund :)

2008-07-16 @ 22:52:01
URL: http://jessi91.blogg.se/
Fangirlsquel av: Sofia

Sounds wonderful. Jag har inte sett snygga killar på evigheter!! Colin Farrell var med i en av filmerna jag laddade ner!! Det hade jag glömt xD

Men han är ful i den filmen.

Tur att Christian är snygg iaf (riktiga)

2008-07-16 @ 23:21:55

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0