Fröken Hurtig

Idag har jag minsan hunnit med en massa olika saker. Vaknat, ätit frukost(!!), skrivit på RxR (återigen !!), bytt kläder tre gånger, varit till Luleå och storhandlat (aka: spnat in snygga killar på Ica Kvantum) samt lämnat in papper till mitt nya pass. Jag ser överexponerad ut på fotot om ni undrar.

Och allt detta har jag hunnit göra redan innan halv elva. Hur då? Jo, jag glömde dra ner draperierna och vaknade med panik för att jag trodde jag försovit mig till klockan två. När jag väl var påklädd så visade det sig att jag hade lite fel. Närmare bestämt med åtta timmar.

Suck.

Jag vill aldrig mer vakna klockan sex på sommarlovet ;__;

Nu ska jag nog gå och skriva lite mer på kapitel TVÅ (!!!) av RxR och kanske rita lite mer av Emil, eller alternativt börja på Sebastian.

Owakare,
Amanda-san =_=

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Urk, och jag tyckte jag var hurtig som vaknade halv nio och gick ut och sprang i en timme.

2008-07-22 @ 11:37:26
Fangirlsquel av: Jonna

Sofia, sådär gör man inte. Eller man säger det inte till folk åtminstone, dem blir ju ledsna. Hurtbulle. T.T

2008-07-23 @ 21:31:25
Fangirlsquel av: Jonna

Jag vet inte varför men jag har vaknat typ halv elva hela den här veckan :'(

2008-07-23 @ 21:32:00

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0