I follow your voice, all you have to do is shout it out

Det har varit två varma trevliga dagar igår och iförrgår. Jag var med (först skrev jag emo, och det skulle också duga faktiskt om jag la till ett med efter) Erika på torsdag och sov och vi kom fram till att vi ska skriva brev till varandra, skriva en bok tillsammans och skriva ett rollspel om en nu kysk bög-munk och en samuraj. Det är groovie. Vad som inte är fullt så groovie är att hon innom en månad kommer att bo hos sin syster. I Täby. Långt borta. I Stockholm nästan.

Nu har jag och Sofia ännu en sak gemensamt.

Och idag så kunde jag banne mig inte sluta tänka på Mike. Det var tragiskt det med. Så det kanske inte har varit JÄTTE trevliga dagar, men lite har det. För det var kul att vara med Erika och det var kul att tänka på Mike. Sen har jag tänkt lite grann på andra personer med, men inte lika mycket.

Mest har jag varit tragisk och lyssnat på sorgliga ballader på en bänk på jobbet och ritat sjuhundra stjärnor också. Och en fin bild jag ska måla till Erika som födelsedagspresent.

Owakare,
Amanda-san.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0