Igååååår var jag....

...till stan med mor och far och inhandlade en bikini och jag är muy nöjd över att jag har en Wera Stockholm bandeu-överdel i svart. Rätt storlek och allt trots att det var den sista.

Sen så blev jag uppraggad av värsta söta Amnesty-personen. Killen. Nörden. I wish. Han stod i alla fall och försökte värva mig till medlem i typ tio minuter och lyckades väldigt bra. Om några dagar kommer jag sjänka 600 kronor om året till denna förening med 2 miljoner medlemmar runt om i världen som kämpar för människros rätt i samhället.

Nu ska jag i alla fall sitta och äta vattenmelon och fundera om jag vill lägga ner 1500:- på hårförlängning. Jag tror faktiskt det. Det är billigt om man jämnför med andra.

Owakare,
Amanda-san.

Dagensord: Förlängning.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0