I'm sorry I'm not sure

Mitt jobb är soft. Koka kaffe, baka lite chokladbollar som visst fick lite smörklumpar i sig :3 Fast å andra sidan så blir det ganska hektiskt när det faktiskt kommer kunder. Men det är inte så hemskt egentligen.

Till skillnad från hur jag föreställer mig mina polares jobb. Stackars Jonna var tvungen att slakta pangisar som såg ledsna ut och skrek på hjälp av henne. Och stackars Sofia måste dra runt en städvagn och tänka på Mike hela tiden.

Det enda jag hade problem med idag var att jag lessnade på att lösa korsord, gick in och satte mig i ett hörn i köket och helt plötsligt kommer de enda kunderna in och ska lämna sin disk. Dessutom så är det två MYCKET snygga kunder. Och där sitter jag och är emo i ett hörn. Meuw.

A well, nu ska jag lägga in lite info på Romeo x Romeo tror jag. Eller vet jag. Men det kommer nog att bli trist. Eller inte. Sen ska jag skriva lite mer info om Bellefall. Det är kul. Det som däremot inte är kul är att rita sjuttiotusen små villor på en karta där sjön är mini, men ska vara en feting sjö på riktigt. Stackars mig.

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Pinsamt.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Två saker bara:

Är Sebastian två år yngre än Emil?? Det har jag missat, gick dom inte i samma klass?



Och:

bor i norra delarna av Bellefall i deras villa.

Boende (plus stadsdel): Lägenhet, utanför Slummen

Bor jag i lägenhet eller villa med mina föräldrar?

2008-07-08 @ 22:38:11
Fangirlsquel av: Sofia

Okej familjen bor i villa, vi bor i lägenhet i slummen.

2008-07-08 @ 22:41:07
Fangirlsquel av: Jonna

Jag kan heta Alex :) alltså alexandra (som förövrigt är mitt mellannamn), fast det är ett sånt jobbigt långt namn så jag kallas Alex bara.

2008-07-09 @ 09:12:53

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0