Jobbet är kul... Oftast

Nytt jobb. Gammalt jobb, men ny termin. Jobba med Matilda. UPPLAGT för konflikter. Speciellt efteråt när Matilda tror att hon äger allt. Sen blir hon asförbannad för att jag tror att det är ok att dra efter jag frågat om jag kan dra och alla låter "ok, bai bai". Tydligen hade någon velat fråga mig en sista sak, men det hörde jag inte, för jag hade redan hunnit trycka i hörlurarna och så igång mp3n och cykla iväg, så då skriker hon åt mig och när jag börjar förklara att "jag inte hörde för att jag hade i..." då börjar hon gasta att jag borde lyssna bättre. Som om hon lyssnar bra.

Suck. Hoppas att det bara var den här veckan som vi skulle jobba samtidigt, för jag står inte ut tretton dagar med det här. Speciellt inte med tiderna 13.15 - 20.15. Man mår ju pissråtta efteråt.

Suck.
Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Lyssna.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0