Out of the doubt that fills your mind

Tja,

inte nog med att jag redan failar på att skriva intressanta blogginlägg så kommer jag också att inte skriva några blogginlägg (mest troligt) resten av veckan. Jag ska nämnligen ta lite semester från jobb och huvud och folk och åka till min farmor ute på landet. Tänkte jag faktiskt göra. Sen ska jag faktiskt sy lite tror jag, någon fin kjol eller något annat roligt. Något som är säkert är att jag kommer vandra ut i naturen och fota en massa, rita en massa och skriva en massa.

Så jag ska typ hitta en fin bok som jag kan göra till scrapbook för Romeo x Romeo. Sen så ska jag fundera ut om jag ska göra något av min The Fushidara Ai Chronicles (som betyder ungefär Den röriga kärleks krönikan) som typ kommer baseras på Romeo x Romeo. Dock är det än bara en tanke, slakta mig icke än.

Med det hälsar jag från mig, eftersom detta kan vara sista gången vi hörs av denna veckan.

Owakare,
Amanda-san.

Dagens (och resten av veckans kanske) ord: Rörig.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Det här låter lite tragiskt tycker jag, tycker synd om Christian:

"Hjärtformat ansikte med små skrattrynkor kring ögonen"

Hon är alltså sjutton år gammal och har skrattrynkor

xD



Ha det så bra på landet, jag ska till johannas stuga imorrn :D

2008-07-10 @ 17:16:29

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0