PUST FLÅS PUST!

Jobbet har minsann varit mycket hektiskt faktiskt. Städa städa städa har det varit sista timmen och sen är det vrål cykla hem och bara byta om så ska jag fara och städa lite till i några timmar. Huh.

Jag kommer vara helt slut när jag kommer hem! Men å andra sidan kommer jag vara ledig imorgon - att jobba tre timmar på kvällen och sen sova istället för att vara vaken och knappt kunna stiga upp och jobba sju timmar är MYCKET BÄTTRE! Yay.

Jag kanske skriver något mer senare. Om jag orkar.

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Städning.

Ps. Måste komma ihåg att berätta om snyggingen som kom in på fiket idag och var helt söt. Kawai!

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Elin

Fin blogg du har! Gillar den skarpt, är det du själv som har gjort disignen?

2008-07-16 @ 20:48:24
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Fangirlsquel av: Fiaah

Hoppas du haft en bra dag:) BTW, fin blogg:D

2008-07-16 @ 20:48:32
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Fangirlsquel av: Sofia

Det var ett gäng pöjks som spelade någon form av sport på basketplanen när jag cyklade hem idag. Och dom hade inga tröjor på sig. Damn att sommarjobbarna inte rensat i buskarna utanför för jag såg inte ett skit typ! :(

2008-07-16 @ 21:08:21

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0