Romeo x Romeo

För dem som undrade om jag skulle skriva en ny novell (Linda känn dig utpekad), så nej. I will merely (haha) skriva om (eller skriva om och skriva om, jag ska typ göra om lite grann så Emil inte bara tänker på bussar) Romeo x Romeo. Så därför vill jag ha nya namn.

Det och för att jag ska kunna föreställa mig någon annan än Sofia som hånglar upp någon kille när hon ska hångla upp Emil. Att när jag skriver om Emil dessutom skriver i Jag-form får det hela inte att bli enklare. Då blir det som om jag och Sofia sitter och trycker ner tungorna i varandras halsar och (ta inte illa upp Sofia, du är en fin fru) får mig lite illa till mods.

Tja. Skriv som sagt bara en kommentar så får jag med er. Och om ni som utomstående läsare (med andra ord, ni jag inte känner) vill ha ett omnämnande i min så kallade bok-novell-skriv-tjafs-grej så kan ni bara skriva en fin liten kommentar så kanske jag kan trycka in er på någon sida eller så. Lol.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

hahahahahahahahahahahahaha xD



...

Amanda du skrev Lol...

...

usch.

2008-07-07 @ 21:03:14
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Sofia

Jag älskar mitt namn.

Fast man skulle inte tro att jag var en tjej om man bara hörde det tror jag..

Och så har jag killfrisyr också ^^

2008-07-07 @ 21:57:11
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Jonna

Eftersom min fantasi för tillfället sträcker sig så långt som till Blomma (xD) så avvaktar jag ett tag och försöker tänka ut nåt normalt svenskt namn istället..

2008-07-08 @ 11:46:36
Fangirlsquel av: Jonnna

Vi är 6 pers och vi ska vara där i 7 dagar och vi har bokat flygresorna så billigt som det går, om det gör dig gladare kan jag meddela att vi kommer leva på vatten och bröd resten av året xD

2008-07-08 @ 11:49:27
Fangirlsquel av: jonna

flyger man med ryan air måste man väl åka buss till flygplatsen och sånt, eller hur?

2008-07-08 @ 11:55:24
Fangirlsquel av: Sofia

Ryan Air är stört.

2008-07-08 @ 15:33:33

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0