Sining here we go again

Oj usch vad trevligt allting blev hos Sofia i helgen. Utom möjligen näsblodet femtio meter ifrån Jared (som befann sig på precis samma ställe som förra gången så jag var tvungen att vinka igen 8D) och när hon väkte mig brutalt igår. Annars var allt helt perfekt och kul. Fast jag brände mig lite grann. Det var inte heller så kul.

Jag har absolut inga bilder, jag får be Sofia skicka lite.

Den terttonde smäller det förresten. Då ska jag fixa mitt hår och ingen vet vad ajg ska göra 8D Utom mamma och pappa och några jag jobbade med, men de vet ingen vilka de är, ku ku ku.

Owakare,
Amanda-san

Dagens ord: Latande.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0