So, we meet again at last...

GAH!

Jag menar; GAAH! FÖRSTÅR NI? GAH!

...

GAH!

Alltså, han var där! Satt där och hade helt... HÅRET! Fast inte han håret som i Håret, utan Fejk-Egon. Fejk-Buss-Ica-Egon. Jag gick helt fridfullt på Ica i Övertorneå och tänkte 'om man ändå skulle se honom nu, det skulle vara lite kul'. Sen såg jag en produkt vars reklamkille jag tycker är helt snygg och tänkte 'fast det här var inte helt fel att stirra på'.

Sen gick jag tillbaka till chipsen med korgen jag hade tagit och min moster kom med sina drickor och andra varor och sen gick vi till kassa igen. Och då såg jag honom.

Är det helt fel av mig att vilja gapa, peka och skriva "OMFG! DEET ÄR BUSS-ICA-EGON! KAMISAMA!"? Jag gjorde såklart inte det, men eftersom jag stod i hans kassa och var tvungen att lixom betala till honom och allt så var det VÄLDIGT svårt att hålla ett straight face. Det kändes som om jag ville dra ner mössan över ögonen (en mössa jag inte hade på mig dessutom) och upp med min sjal över resten av ansiktet så han inte skulle kunna se hur jag inte kunde sluta le och rodna.

GAH! Hans hår hade blivit lite längre och han var härligt solbrun och GAH! Vad snygg han var!

...

En sista gång bara; GAH!

Owakare,
Amanda-san.

Ps. Gissa vart jag kommer hänga resten av veckan? ^.-

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: jonna

Det verkar ändå liiite mobbat om du hänger på ica i övertorneå måste jag säga.. akta så ingen ser dig xD (fast vem är i övertorneå?)

2008-07-11 @ 23:19:09

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0