Trötta ögonen faller ihop

Jag ska byta layout. Där med basta. Trots att alla gnäller om hur fin den är. Jag orkar inte med den. Jag tycker den är tråkig. Jag ska göra en ny.

Sen så är jag ledig imorgon. Och på fredag. Så jag ska ut och åka bil med pappa till farmor och farfar imorgon. Och vi ska lyssna på MCR *svajar nöjt fram och tillbaka i stolen* Så jag ska typ rita hela resten av veckan. Bara massa RxR då. Och ND karaktärer - Men det är det ingen som vet vad det är (utom Eri-kun) så det säger jag inte.

Owakare,
Amanda-san.

[Går]Dagens ord: Trötthet.

Ps. Min rosa färg håller på att gå ur och mina rötter har otrevligt börjat komma fram igen. Så säg nu snälla människor; Brunt eller svart?

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Brunt?? Wtf? Vad kom det ifrån?

Jag trodde du skulle stanna kvar som blond ju, det rosa satt inte i så länge, var det bara en toning?

2008-07-10 @ 17:13:13
Fangirlsquel av: jonna

Inte brunt.. nejnje.. Inte svart heller. Det är sommar, det ska vara blont!

2008-07-10 @ 23:00:43

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0