AmandaSylvia

Här kan ni checka in min nya hemsida, som jag förmodligen kommer använda mer som "min" sida än Crucify My Love som jag mer använder som en sida för att visa upp allt jag gör och mina projekt osv. Om det är så att ni känner igen den har ni förmodligen varit inne på http://matthewgraygubler.com/ och då tycker jag ni har vairt duktiga och ska börja prata med mig - För jag gillar honom.

Sure, gnäll på mig och klaga över att jag inte har en orginell idé. Jag däremot tycker att han ska känna sig smickrad över att jag gillade hans unika hemsida (för den är unik) och gjorde en liknande. Men det är ju bara vad jag tycker.

I alla fall, klicka på bilden så kommer ni in på sidan.



Owakare,
Amanda-san.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0