And I'm scared to know you're always on my mind

Jag har insett att jag har undanhållit VMI från er. MYCKET VIKTIG INFORMATION. I shall tell you (och undvika att plugga in trettionio (varför ska man kunna stava till siffrorna om man skriver alla siffror över tolv med siffror?) kemi uppgifter så kan kan provet imorgon till punkt och pricka.

I söndags var det så att jag skulle tvinga mig själv till att plugga matte till dagens matteprov (som förövrigt gick awesome) då jag insåg till min stora förskräckelse direkt jag vaknade tidigt söndag morgon att jag INTE hade matteboken hemma. Usch nej! Då kan jag inte studera. Jag rusar upp ur sängen och ringer till en vaktmästare och ber denna komma och låsa upp skolan klockan x så jag kan hämta hem matteboken (omg, jag vill verkligen inte bara ha G). Han gick med på det och innan jag vet ordet av det är jag på bussen som sänger upp emot Hermelinsparken och skolan. Jag kommer fram till dörren och WTF!?! Vem står där om inte Mike aka Städis aka *gör våran Städis pose med skurmopp* Jag funderar på att springa iväg men kommer fram till att jag nog ändå måste ha boken och det gör väl inte så mycket att han är där och låser upp åt mig, han kommer ändå gå därifrån så fort jag kommit in.

Han öppnar, jag tackar och går in. Han följer efter mig och när jag börjar gå upp för trappan så frågar han om jag inte vill åka i hissen för han visste på något udnerligt och ganska creepy sätt att jag hade skåp på sjuan. Jag går i alla fall med på det och vi åker upp och jag hämtar boken och tänker att NU har han väl ändå farit hem. icke då, han står runt hörnet och ger mig en hjärtattack. Vi åker ner med hissen igen och jag har klaustrofobi som vanligt.

Sen ringer Erika och väcker mig BRUTALT (även om jag förnekade det när hon frågade mig x3). Sådan trevlig söndag får jag inte ha, nej nej.

Bai!

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

hahaha vilken jävla dröm, det hade man inte tackat nej till. Ungefär lika bra som den jag hade i när det nu var. Fast den kommer jag knappt ihåg. Söt var den iaf.

2008-06-02 @ 21:07:01
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Jonna

OH SHIT jag trodde det var på riktigt ända tills det att ni skulle åka hiss xD

2008-06-03 @ 18:43:23

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0