Big Trouble

Titel: Big Trouble


Speltid: 2 timmar & 13 minuter


Originalspråk: Engelska


Genre: Komedi slash Damn good stuff!



Recension:
Klockan var tolv, jag hade nada att göra, jag går ner och finner att pappa sitter och kollar slutet på en fotbollsmatch elelr whatever och sedan bestämmer vi oss för att kolla på filmen som precis ska börja på tv4+ eller vad det nu var.
Klockrent. Jag hade inte förväntat mig mycket av en film som visas mitt i natten på tv men fem minuter in i filmer asgarvar jag redan. Denna film är askul. Speciellt om man har en försmak för att håna amerikanare och korkade föräldrar. Och råkar älska Johnny Knoxville.
Det börjar med att man får se en kille som kryper över en träkant på vad man tror är ett staket. Han ser ut som Jesus. Sen klättrar två tonåringar över en stenmur med en vattenpistol och ska utföra ett skämt på en klasskompis. Sen klättrar de över två män till lite längre bort med ett riktigt vapen och ska inte direkt skojja med 'Husets herre'. En av tonåringarna raidar huset, lönnmördarna skjuter sönder tvn och en massa fula saker.

Kort sagt: Det filmen handlar om är några klyftiga personer som hamnar i korkat sällskap och det blir kul.

Se den.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0