Här är vi intressanta minsann(-n)

Jag startar: 02:03 (w00t)

1. Vad heter du?
Amanda

2. Vad kallas du?
Typ Amanda?

3. Vad vill du bli kallad?
Andersson-sama?

4. Födelsedatum?
12 december

5. Stjärntecken?
Skytt?  

6. Lunar?
Det är väl ändå Matilda som är fjortisen i familjen?

7. Msn?
Dah?

8. Helgon?
DAH?

9. Vart bor du?
Råneå (Med extra norrländsk irriterande dialekt *Jag blir tom irriterad av den*)

10. Vad har du för mobil?
Sony Eriksson, gammal stor jävel

11. Har du en egen dator?
Yes, eller typ jo

12. Vem är din/dina bästisar?
Otroligt nog kan jag inte räkna upp alla

13. Har du något husdjur?
En hund som bet sönder mina kalsonger

14. Vad ska du göra i sommar?
Ammen, ja kommer jue lixom bah åka till fetholmen (Stockholm) o bah lixom festa sönder hela allt yo. Yo.

15. Favoritfärg?
Blå?

16. Turnummer?
Sju tror jag

17. Vad älskar du mest?
Min älskade familj och mina vänner (läs: Min älskade dator och skolans übernät)

18. Intressen?
Dator, ne?

19. Favoritband/artist?
My Chemical Romance

20. Favoritlåt med ditt favoritband/artist?
Mama (just nu i alla fall)

21. Namnsdag?
Någonstans kanske?

22. Vad skulle du vilja heta?
Emil

23. Vad heter du på din msn just nu?
Emil | http://amandasylvia.blogg.se/

24. Hur många online?
8

25. Vem är din 15:onde online?
Ja, bara för att jag inte har så många online -.-'

26. Vem har du blockat?
Jadu...

27. Hur många olika grupper har du?
Jag har två; Online och Offline

28. Har du några olästa mejl på hotmail?
Nope

29. Har du några nya kommentarer på bdb?
Japp

30. Isf hur många?
En

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut?
(Jag ska nog inte ta listan) Det är inte utsidan utan insidan som räknas <3

32. Beskriv ditt hår?
Axellångt, blir lättfettigt, ful blekt färg som inte vill vara som jag vill ha det <3

33. Har du några piercingar/tatueringar?
Fyra

34. Vart skulle du bo om du fick välja?
Japan~

35. Bor du i lägenhet eller villa?
Villa då!

36. Vilken färg är snyggast på kläder?
Svart.

37. Vad har du på dig?
Kläder.

38. Har du något i håret just nu?
Klämmor

39. Vad har du gjort idag?
Vaknat, sovit, vaknat, äta lunch, kolla tv, dator, middag, dator, tv

40. Vad ska du göra imorron?
Samma?

41. Hur mår du just nu?
Tired mode?

42. Hur brukar du annars må?
Look above Einstein

43. Är du sjuk?
Nopedidope

44. Har du ont nånstans?
Nej.

45. Har du gått till tandläkaren detta året?
Jag var för någon vecka sedan

46. Vad heter din mamma?
Mor (Anki, Ann-Kristin)

47. Har du några syskon?
Två

48. Vilket är ditt favoritdjur?
Hund?

49. Äter du ofta godis?
Alltid *hehe*

50. Vilket är ditt favoritgodis?
Chocklad

51. Vad är det finaste som finns?
Inte vet väl jag - Jag har inte sett allt!

52. Vilken är din favoritdryck?
Coca-cola  

53. Vilket är ditt favorit tv-program?
House <33

54. Vilken är din favoritveckodag?
Dö. Jag hatar dagar

55. Vem är din förebild?
Papa och Gerard Way (jaja David, du får också vara med xP)

56. Vad är bäst med dig?
Allt

57. Har du några hål i tänderna?
Ja >x<

58. Hatar du någon just nu?
Ingen aning

59. Saknar du någon just nu?
Alltid

60. Har du kysst en apa?
Erm... Nej?

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha?
En hund som inte gnäller, låter som en hel gris och dregglar i fejset på morgonen >< (Och resten av dan)

62. Är du allergisk mot något?
Nötter

63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb?
(SKRIV ORDENTLIGT G'DAMMIT!) Japp

64. Hur många bilder har du lagt ut?
Snart 800

65. Vad har du valt för bild här ovan?
Ingen?

66. Vilket band är det dåligaste som finns?
Hmmm...

67. Är du kär?
Hata kärlek!! </3 Ja.

68. Isåfall i vem?
Som att jag skulle vara så dum att jag skulle få för mig att erkänna det > >

69. Vad är din civilstatus?
Förlovad såklart

70. Vad har du för sexuell läggning?
Nekrofil

71. Är du homofob?
Knappast

72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?
Nej, eller jo kanske ^^'

73. Isåfall vilken/vilka?
Måste jag säga alla?

74. Vilket är det fulaste tjejnamnet?
Amanda, låter inte ens som ett tjejnamn

75. Vilket är det fulaste killnamnet?
Typ Kurt

76. Har du varit hos frisören det här året?
Jao

77. Använder du nagellack?
Japp

78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
(Hatar allt vad det har med att göra med GARDIN-HELVETEN!!) Ja.

79. Har du eget rum?
Ja.

80. Har du en dubbelsäng?
Japp.

81. Har du en egen platt tv?
Nej

82. När flyttade du senast?
Sju år sedan

83. Vilken stil har du?
(Halv)Fasioncore

84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
Jared <3 (Gerard eller Frank skulle också funka, men de är upptagna -.-')

85. Vilken kändistjej har snyggast kropp?
David citat: "Dom ser ju likadana ut allihop - -'"

86. Vilken kändiskille har snyggast kropp?
Återigen Davve citat: "Orlando blom in my heart baby. Nej." Jared <3

87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
No problem

88. Har du hoppat studsmatta det här året?
Nej, faktiskt inte

89. Vilken är den godaste frukten?
Apelsin kanske?

90. Äter du grönsaker varje dag?
Nja

91. Dricker du så mycket vatten som man ska?
Hur mycket är det?

92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
Under typ

93. Hur lång är du?
173 cm (host)

94. Är du nöjd med dig själv?
Allting är relativt

95. Vad är du bra på?
Finns det något du säger jag skulle vara dålig på?

96. Har du en egen hemsida?
Jo  

97. Är du medlem på den engelska bilddagboken?
Nej

98. Hur gammal önskar du att du var?
Jag vet faktiskt inte.

99. Vad är klockan just nu?
02.16 *yawn*

100. Är det jobbigt att svara på frågor?
Barnen i afrika har det lätt jämnfört med mig

101. Hur ser din dataskärm ut?
Platt, sitter fast med resten

102. Har du städat idag?
Glöm det

103. Har du varit ute idag?
Ja

104. Vem ringde du senast?
HATAAA TELEFONER!!!!!!!!!!!!! (Jag kommer inte ihåg)

105. Vad var du senast arg på?
Gänget slash Matilda slash Sofia

106. Vad har du för status på msn just nu?
Online?

107. Vad har du ätit idag?
Mat

108. Önskar du att du var tjockare?
nope

109. Hur många hus har du bott i?
ett

110. Är du medlem på last.fm?
Whut?

111. Lyssnar du på webradio?
Nej

112. Bäddar du sängen?
Nej, jag har ett annat liv

113. Har du lätt för att somna?
Nej  

114. Snarkar du?
Actually: No

115. Vad har du för startsida?
http://www.abeautifullie.com/ Naturmedveten jävel <3

116. Har du ett sladdlöst tangentbord?
Nope, eller jo (bärbar dator)

117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
Min telefon används inte

118. Vad lyssnar du på just nu?
Lifehouse

119. Vad har du för ögonfärg?
Blått, grått, gröna, bruna - Beror på humöret

120. Vill du tatuera dig?
Yea!!  

121. Vad har du för visningsbild på msn?
'YOU'RE MY PROBLEM!'

122. Vilka sidor/program är du inne på nu?
En yaoisida, blogg.se (glöm det förresten; publishme.se), iTunes, WordPad, MSN messanger

123. Laddar du olagligt ner musik?
Gillar du att andas?

124. Har du en egen ipod?
NEJ ;__;

125. Är du fet?
Nope

126. Vad önskar du dig i julklapp?
Lite tidigt don't you think?

127. Ska du köpa prada mobilen?
Varför skulle jag? 

128. Har du sett filmen 'linas kvällsbok'?
Nej, det ska vara dålig

129. Är du emo?
Ja, lite </3

130. Vad stör du dig på?
Mycket? Bland annat att det gör ont i halsen just nu

131. Vad är emo enligt dig?
Inte vet jag, alla gnäller så mycket om det att man knappt vet vad som faktiskt är sant. Musiken antar jag?

132. Brukar du lyssna på hög musik?
Alltid

133. Vad gör du om dagarna?
Sover och äter

134. Tycker du om popcorn?
ÄLSLAR POPCORN!!

135. Vilken är din favoritläsk?
Se favoritdryck typ 700 frågor upp

136. Vad är din favoriträtt?
Mycket?

137. Vad tycker du om raggare?
Dåligt

138. Vad tycker du om punkare?
Kul

139. Har du skärt dig nån gång?
Nej

140. Är du död?
vad FAN tror du?

141. Är du osynlig?
Svårt att vara

142. Filar du naglarna?
Jag är bög, what ya think?

143. Har du fräknar?
Nej

144. Har du posters på dina väggar?
Nja...

145. Vem är snyggast i My Chemical Romance?
Gerard slash Frank slash Mikey (vaaaad? måste jag välja en?)

146. Vem känner du som har haft mest mobiler?
Sofias familj? De samlar ju på dem ftw

147. Vilket är ditt favoritämne ?
Nuförtiden: Inget - -'

148. Vilket ämne hatar du?
Peter-ämnen

149. Vilket ämne har du bäst betyg i?
Dans, Matte A

150. Vilket ämne har du sämst betyg i?
Kemi (IG-varning ftw)

151. Favoritstad?
Tokyo?

152. Favorit loka?
Har ingen (Loka likes Asia)

153. Cola eller cola light?
Cola

154. Älskar du din dator?
Han heter James och är bög, så jo

155. Är din dator bög?
Vad svarade jag nyss?

156. Vad är ditt favoritplagg?
Typ.. kläder?

157. Vilka affärer handlar du oftast i?
*hostharkelkonsumhost*

158. Vart handlar du? (stad)
Luleå? oo

159. Favorit tv-serie?
House

160. Tycker du Top Model är roligt?
Allting är relativt

161. Vilken är din favoritbok?
Typ... Jag vet inte?

162. Favoritfilm?
300

163. Vilken är den bästa musikgenren?
Rock

164. Bada eller sola?
Inget?

165. Katt eller hund?
Hund

166. Åska eller sol?
Inget?

167. Vinter eller sommar?
Vinter

168. Knarkar du?
Nej

169. Röker du?
Haaaaaaaaaaaaaaaiii!! Nej.

170. Super du?
a, fyfan, skaru ha en?

171. Äter du?
NEVAH!

172. Snusar du?
No comment on that one. Nej.

173. Röker vattenpipa?
Nej.

174. Är MER gott?
Ja.

175. Tycker du om salt?
Jag och Salt har dåliga vibbar och kontakter

176. Har du kysst din egna spegelbild?
Ja?

177. Vad tänker du när du ser din spegelbild?
Fy fan?

178. Ät en banan!
Formulera det där till en fråga och återkom

179. Har du runkat nångång?
Självklart

180. Använder du för mycket hårspray?
Alltid

181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det?
Typ, nä?

182. Favoritsäng?
En som man kan ligga i?

183. Har du en snopp?
Nej, jag har en jävla persika istället - -'

184. Har du sovit i en säng på ett varuhus?
Klart

185. Vill du ha sex just nu?
YEAH, BITCH! Jag klarar mig. - -;

186. Har du baxat någon gång?
No comment -.-'

187. Favoritmeny på donken?
Max. Max. Max. MAX G'DAMMIT! Återkom när du kan något om GOD mat

188. Donken eller burger king?
Se ovan

189. Svart eller vitt?
Svart

190. Rosa eller grönt?
Grönt (Nu kommer Jonna gilla mig x3)

191. Död eller levande?
Deadoraliva 

192. Rädda joppe?
Rädda vadåförnåt?

193. Tittar du på tv just nu?
Nej, inte riktigt

194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm?
Nästa - -;;

195. Favoritkaraktär i simpsons?
Bart eller Homer

196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen?
Aldrig

198. Skulle du vilja gifta dig med marilyn manson?
Kanske inte

199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182?
Vad får jag ut av det?

200. Städat eller stökigt?
Städat

201. Bästa sexplatsen?
Helt klart i vakuum

202. Favorithalstablett?
Någon god?

203. Är du ofta sjuk?
Nä 

204. Gillar du anonyma bevakare?
Spelar väl ingen roll?

205. Vågar du rapa högt inför andra?
Jo, men jag gör det inte

206. Skriver du mer än 2 utropstecken?
ALDRIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

207. Vad är klockan nu då?
02.29

208. Vad är det för datum?
12 juni

209. Vad ska du göra sen?
Typ sova

210. Är du inne på msn nu?
Ja

211. Hur många har du blockat på din msn?
Jag vet fortfarande inte

212. Är nallar söta?
Ja

213. Är Rob söt?
Who?

214. Vart handlar du helst mat?
Gäsellen or what?

215. Vilken är din favoritglass?
Magnum orginal ftw

216. Hemmakväll eller fest?
Hemmakväll?

217. Privat fest eller festa med folk på stan?
Privat måste jag nog säga då

218. Ditt nordiska favoritland?
Finland

219. Älva eller vampyr?
Vampyr

220. Gud eller djävulen?
Lucipher of course

221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha?
Odödlighet och ickeåldrande

222. Hus eller lägenhet, vad väljer du?
Till vem?

223. Favoritgrönsak?
Gurka?

224. Har du anorexia?
Aldrig

225. Vem shoppar du helst med?
Mejh själv annars ingen

226. Räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M?
Njaaaa

227. Hur vill du dö?
Vampyrer doensöt dö

228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör?
Nej? Oo

229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör?
Aska

230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns?
Öh..nja..

231. Hur ofta sitter du vid datorn?
Aldrig ^^'

232. Har du klippt ditt eget hår?
Klart, det är kul att vara insane

233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören?
Nej?

234. Favoritöl?
Ingen?
 
235. Vitt eller rött vin?
Hollow heroes seperate, as they run - Wtf, jag är minderårig och det respekterar jag! (Jag hatar vin)

236. Öl eller vin?
Se ovan + jag hatar öl

237. Coca cola eller red bull?
Vad har jag skrivit typ sjuttioelva gånger nu -.-'

238. Vad ska man blanda vodkan med?
Vad vet jag? (Jag hatar vodka också misstänker jag)

239. Havet eller sjön?
Jag har klaustrofobi, fråga någon annan

240. Favoritö?
Har ingen

241. Vem står dig närmast; mammsen eller pappsen?
Pappsen, fast jag tror han ligger ner

242. Vad klarar du dig inte utan?
Typ internet? ^^;

243. Behöver du mer kärlek?
klart

244. Blir du full varje helg?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSFFFFFUUUUUULLLLLLLLL ALLTID!

245. Är du natt eller dagmänniska?
Nattsåklart

246. Är du vampyr?
Fuck you yes

247. Har du varit med i något rollspel?
Alltid

248. Favorit "the sims"-spel?
Bah, the sims - -'

249. Festa eller festival?
Festival?

250. Ska du på pride?
Tyvärr inte

251. Vill du det då?
Jo

252. Är du transa?
Nej.

253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden?
Skälla på Hitler skulle inte vara helt fel

254. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt?
Jag vet inte vad framtiden kommer med så....

255. Barn eller vuxen?
Barnsåklart

256. När ska du flytta hemifrån?
As soon as possible <<

257. Eller har du redan gjort det?
Fuckyou2

258. Går du i kyrkan varje söndag?
Nej, för sista gången: Jag är inte gay

259. Svävar du på rosa moln varje fredagkväll?
Nej

260. Har du piercat någon?
Nopedidope

261. Är du laglig?
Se 260.

262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig?
Fuckyou

263. Värsta musikstilen?
dansband, country, britny spears!! >.<

264. Resesätt du föredrar? (båt, bil osv.)


265. Är Britney en bra mamma?
Hon är inte min mamma, fråga inte mig

266. Vem är du mest lik i mumintrollet?
My såklart

267. Vilken skådespelare är hetast?
Jared

268. Tvättbräda eller ölmage?
Tvättbräda yo

269. Vill du ha barn någon gång?
Jo yo

270. Har du sjungit singstar nångång?
En gång -.-'

271. Vilken är din favorit då?
Ingen

272. Favorittparfym?
Sephora coco

273. Använder du deodorant?
Ibland

274. Är du beroende av nånting?
Cola yo

276. Favoritradiokanal?
P3

277. Favoritbil?
Bumblebee

278. Vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverige toppen i 3 år?
Va?

279. Favoritförfattare?
Vet inte

280. Vad vill du bli när du blir stor?
Liten

281. Favoritmodeexpert, olivia eller sofia båda från aftonbladet?
Whut?

282. Senaste biofilm du såg?
Beowulf tror jag -_-'

283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner?
neh

284. Är du rik eller fattig?
För det mesta: Fattig ><

285. Vad tycker du om Beckham familjen?
Kol yo

287. Silvertåget eller kustpilen?
Whut?

288. Har du sett filmen spökhistorier?
Nej?

289. Var den bra då?
Jag såg den ju inte

290. Vilken historia är läskigast?
Våran?

291. Har du långt hår?
I think not so long

292. Vill du ha längre/kortare?
Längre

293. Schlagernörd eller?
Är du dum?

294. Kungafamilj eller president?
Kungafamilj yo - De gör ändå inget, plus att presidenter bara är dumma

295. Sämsta veckodagen?
Torsdag *rys*

296. Har du en dålig hårdag idag?
Typ

297. Tror du på ett liv efter döden?
Nja

298. Är du politiskt intresserad?
Aldrig ^^

299. Är du rädd för att dö?
Nope

300. Vad är klockan nu då?
02.38


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: JOna

den vill jag med göra

2008-06-12 @ 21:10:03

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0