Midsommar och tjafs

Hejsan gott folk. Jag är inte död. Men nästan.

Jag visste faktiskt inte att det var midsommarafton igår. Faktiskt. Jag satt bara och nördade framför tvn och flummade men bläck på mitt ben. Och idag sov jag och spelade Nintendo DS i kyrkan på min kusses konfrimation x3 I pwn.

Sen kan jag hälsa Cristian (eftersom att jag VET att han läser det här) grattis. Det var nära att jag glömde dära xP Heh.. I alla fall. För att jag inte har någon fin födelsedags present åt dig ännu, så får du stå ut med att jag gör det till en liten tradition att åka till min farmor och glömma ge dig present (OMFG, jag Har varit hos min farmor alla (två) gånger). Sen kan jag inte smsa och gratta heller, för min mobil är fattig. Så det så. Du kanske får en bild sen.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Crille

"eftersom att jag VET att han läser det här" ehhm... stalker...



...



Tack ^^

2008-06-22 @ 01:26:55

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0