I miss you ;_;

Okej, vi pratade om det här i skolan. Om hur lång tid det skulle ta innan man saknade alla. Jag tänkte en vecka eller så.

Det har gått... Idag är det tisdag, jag såg klassen sist i torsdags... MINDRE ÄN EN VECKA I ALLA FALL! Crap. Jag gissar att jag kommer gråta ögonen ur mig om ett par veckor.. För att inte tala om studenten om två år.

Kamisama. Jag får väl hålla mig ifrån att gråta i skolan i två år så gör det inget om jag gråter då. Oh Kamisama, jag får bilder av hur jag står och asbölar i min vita klänning med tyll samtidigt som vi (jag och Sofia) häller en STOR skål med bål över Tomas. (Hoppas att han inte läser det här nu, för då kommer allt vara förstört ;__;)

Jag tror jag ska rita lite grann nu.

JAG SAKNAR MIN KLASS OCH JAG VILL INTE ATT DET BARA SKA VARA TVÅ ÅR AV SKOLAN KVAR G'DAMMIT!! ;__; !!

...

VILL INTE!!!! (!!!!!!!!!!)

Hej då.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0