I must be dreaming

Jag hade en skum dröm i natt. Då menar jag inte skum som på Jonnas nivå då hon blir gravid med Knuts barn och vi andra blir slaktade som djur. Mer som att först var jag på Ica och köpte tråd som stod vid drickorna och sen när jag kom ut så var jag på Gröna Lund och sen när jag gick hem så var jag hemma i Råneå igen. Förstår inte riktigt hur jag kan transportera mig och andra människor genom hela Sverige utan att ens sitta på ett plan, men okej.

Nu ska jag berätta om min dröm i alla fall.

Som jag sa började det hela med att jag var på Ica och skulle köpa snöre. För att göra sådana där vänskapsarmband jag hoppas att alla vet hur de ser ut. I alla fall höll jag på göra ett grönt och det var de sista trådbitarna jag hade kvar, så jag var tvungen att köpa nya. Så jag gjorde det. Eller min moster betalade åt mig för hon skulle också köpa. Sen så gick vi ut och helt plötsligt så satt vi på ett par bänkar på Gröna Lund som jag inte har något minne av att de ska finnas där. I alla fall så satt vi där och då hade hon snott mitt gröna armband och flätat klart det och hade det runt sin handled. Så vi bestämde oss för att vi skulle åka hem. Men först ville jag åka berg-och-dal-banan en gång (vilket är Väldigt olikt mig eftersom jag hatar den). Så jag fick göra det. Jag fick också sitta och hålla fast mig överallt för att man hade bara ett bälte på sig som gick över midjan och man satt på en plats som var ungefär lika stor som en pallplats. Så jag höll på ramla av hela tiden (but do not dispair, Jag var den enda som höll på trilla av -.-').
Sen så fastnade jag i en djungel under berg-och-dal-banan. Egentligen skulle det varit realtivt enkelt att komma ut ifrån denna 'djungel' - man behövde bara gå fem meter så var man hemma hos mig typ. Men! Jag blev attackerad av en leopard och ett lejon, så det var inte fullt så enklet att komma därifrån. Sen kom det ett grupp skenande gnuer också.
Sen kom det en snygg kille (som såg ut ungefär som killen på den lilla bilden däruppe, fast mindre kajal och mindre japanskt utseende) med sin flickvän (> >). Han hjälpte mig och så började jag och hans flickvän Kalla kriget två. Fast hon var ganska söt. I alla fall så vet jag inte riktigt vad som hände men se var hon borta och killen och jag och resten av folket var hemma hos mig. Sen såg vi en ekorrätande panda på min gård som kom närmare huset hela tiden så vi fick kasta snö på den för att den skulle hålla sig borta. Men sen försvann den (jag misstänker att den där killen kunde prata med djur) tillsammans med snön. Och tydligen fanns det en massa människor under snön som hade en grillfest som vi gick ut till sedan.
Killen satt och pratade med en tjej och då kom hans förra flickvän och satte sig vid bordet och jag misstänker att jag måste ha blivit avundsjuk och dessutom varit en högtrespekterad person eftersom jag gick bort till bordet och då reste tjejen sig som satt och pratade med brunhåriga-killen så jag kunde sitta där. Sen började han mysa med mitt hår (där ska detinte vara något skumt, han satt baraoch typ flätade det) och då blev tjejen jätteavundsjuk och gick därifrån ^___^

Sen vaknade jag. Suck.

Nä, nu ska jag gå och äta på min tjocka pizza (no kidding, den är typ två cm tjock).

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Skum.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: yona

det där var faktiskt jonna-nivå :P

2008-06-25 @ 19:15:17

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0