I want candy now!

Jag har ont i huvudet. Jag är irriterad. Jag känner mig arg över att de flesta bloggare som jag har läst något av - tex Kenza och Shoppaholic mamman osv - aldrig riktigt visar att de är riktiga människor. Finns det någon av dem som någonsin läst något de skrivit då de varit ASförbannade? Lite som jag kan vara från time to time när jag skriver? Jag tror inte det.

Jag har just sett episod sex av nyaste säsongen av Project Runway (underbar reality serie btw) och jag måste förvarna mina med människor; Ska ni se detta avsnitt - Ladda upp med godis. Kläderna som de ska göra ska göras av material de hittar inne i en godis affär. Med andra ord; En del kläder är gjorda av godis. Jag blev VÄLDIGT sugen på att äta choklad och lakritsstänger, men det har vi tyvärr inte.

Sorry guys. Nu ska jag sova. Och drömma om godis. Och gaykillar.

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Godbit.

Ps. Jag ska bli designer av manliga kläder. Fatta att manliga modeller är snygga.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0