In sickness and in health

Det här har varit den längsta helgen någonsin. Det känns som om den aldrig kommer att ta slut. Som om sommarlovet redan har börjat. Det har det inte. Jag har två kompleteringsprov att göra och jag har pluggat stenhårt för att klara av dem och jag har ändå hälften kvar.

Imorgon är det studiebesök. Jag funderar på att strunta i det fortfarande, men jag vet inte riktigt. Hur ska ni göra (riktat mot folket i klassen då)? Annars kan vi väl träffas i stan någonstans och åka tillsammans till SSAB? Och har vi idrott imorgon eller slutade det när det nu var? Jag kommer inte ihåg. Visserligen kan jag kolla idrottsschemat om det står där, men hon kanske sagt något som jag missat.

Sen blir det matteprov imorgon. Jag får be pappa kolla igenom mina svar på övningsuppgifterna, since Alfskt (nu har jag också börjat med det Jonna >x<) inte hade skrivit något facit till dem. Det var mindre bra eftersom jag inte kan vara säker på om jag har gjort rätt eller inte. Eller ens fått rätt svar.

Snart blir det middag i alla fall, sedan en visit till ett av de hemskaste ställen jag kan tänka mig. Jag mår dåligt av att bara vara där, men allt för min familj.

Owakare,
Amanda-san

Dagens ord: Sliten.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Nej vi har ingen gympa imorrn pga studiebesöket. 100% säker.

Det kommer typ bli jag och nördarna i klassen på studiebesöket. Får hota Jonna och Linda om dom funderar på att inte komma. Jag tänker inte traska runt på ssab och dö av uttråkning tillsammans med Paul och en massa killar.

Mamma försökte övertala mig att det skulle bli kul. Hah.

2008-06-01 @ 16:53:05
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0