Jag har alldelens för livlig fantasi

Okej. Jag suckar åt mig själv just nu. Högt. Jag har WAAY~ (och lite Iero (lol, jag har humor)) för mycket fantasi.

Jag satt just och irriterade mig över att jag inte vet om en kille som kommenterade en av mina bilder menade att min bildtext var fail eller om det var bilden som var fail. Jag stör mig på det.

Fast jag stör mig ännu mer på att jag faktiskt fortfarande stör mig på det efter en halvtimme. Det är jobbigt.

Det som stör mig ännu mer är att jag just satt lyckades komma på hur vi blir tillsammans i slutet. AMANDA, SKÄRP DIG! Det är illa när jag tänker att man blir tillsammans i slutet och kan se tillbaka på hur det var när man bråkade i början. WTF? Något är fel med mig.

Jag skyller allt på Jonna, Sofia och Linda. Det är dem som har gjort mig så killbesatt. Tja, det är inte Erika i alla fall och jag umgås inte så pass mycket med Anges faktiskt.

Owakare. *irriterad*

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sandra

vilken grymt fin blogg du har :D

ha de bra=)

2008-06-25 @ 01:33:16
URL: http://sessah.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0