"Jag kallar honom 'sneaky bastard' nästan hela tiden nu förtiden..."

Igår var kul. Jag var hos Sofia och vi flummade visserligen inte, utan hon tvingade mig vara ute i solen hela dagen, men det var ändå kul! jag gjorde lite armband, men jag glömde mitt Pride-armband och min fläta :C

I alla fall så kom jag fram till att Gustav har två mammor, för Sofia gnällde hela tiden på saker som han gjorde som mammor gnäller över. Han hade inte tömt diskmaskinen och han lämnade disk i sitt rum och var allmänt 'sneaky bastard' (Sofias ord, inte mina). Sen gick vi till Johanna och beställde pizza som jag fick slänga i mig på tjugominuter för att vi skulle hinna till min buss x3

Sen såg jag västa Jeffery (från tredje säsongen av Project Runway) på bussen Oo Fast han hade mer haka, ingen tatuering på halsen och bättre rakad. Och han hade värsta söta polaren också. Som (om jag inte minns helt fel) lutade sig mot Jeffery-lookalikens axel så de såg helt trevligt gayiga ut x3

Owakare,
Amanda-san.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Men vafan är det alltid snygga människor på din buss??

2008-06-29 @ 17:09:41
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Anonym

Men åh, jeffery utan halstatuering är ju inte Jeffery :P men ändå.. fusk

2008-06-30 @ 10:49:01
Fangirlsquel av: JONNA

Det var jag som skrev..

2008-06-30 @ 10:49:17

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0