Jag tror jag drömmer

Idag bokade mamma... Fel. Idag betalade mamma hyran för min lägenhet i Stockholm. Jag förstår nog inte riktigt vad det hela innebär. Jag har en fin liten dröm om att jag ska gå på en massa picknickar och strosa runt på rosa moln över allt och vara jätte glad.

Det enda som stämmer med det är att jag (förhoppningsvis) kommer att vara glad. Annars kommer mina fyra dagar där bestå höga ljud och student luncher på snabbmatsställen och plockmat till middag. De enda lugna stunderna kommer vara inför natten då jag och Linda kommer lägga oss ner i varsitt hörn och börja snarka. Ungefär som när jag var till Paris. Fast nu delar jag bara rum med en klasskompis istället för två.

Pinsamt för mig att jag typ kan skriva en halv bok på vad jag tänker mig ska hända på fyra dagar. När vi kommer hem (jag) kommer det få plats på ett A4 om jag har tur.

Ni kan ju räkna med att jag kommer att tjata om det här MER än vad Sofia tjatade om sin New York resa. Som vi förövrigt ska göra mycket roligare (NY-resa) när vi åker dit vårat lilla wannabe-'Sex and the city' gäng.
Jag undrar lite vem som är vem. Linda är Samantha vet vi i alla fall (Hon är ju den enda i nu läget som har kille vad jag vet). Jag har inte riktigt bestämt om Sofia och Jared är Carrie och Mr.Big eller om det är Jonna och hennes 'icke-crush' Mr.A. Men jag tror det är Jonna som leder ändå. Det är inte jag tror jag i alla fall. Ne, Jonna är nog förresten den där Charlotte eftersom hon är så pryd(l)ig av sig. Då återstår bara om jag eller Sofia passar bäst som Carrie respektive Miranda.

Okej.

Linda - Samantha
Jonna - Charlotte
Sofia - ?
Amanda (jag) - ?

Okej, hela anledningen till denna jämnförelse är att jag råkade sikta in mig på trean när de visade fem avsnitt idag. Suck. Jag tar åt mig för lätt.

"Ridiculous, inconvenient, consuming, can't-live-without-each-other love."

Owakare,
Amanda-san.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Fem? Dom visade från sju till tolv ;P

Såg vart enda ett :D

2008-06-19 @ 13:54:54
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Charlotte

HAHA xD när bestämdes det här om jag får fråga? :P

2008-06-19 @ 18:19:05
Fangirlsquel av: Linda

Hahahhaha XD skulle jag vara Samantha?? it doesn't make sense to me >.<

2008-06-20 @ 10:52:55
URL: http://betweenthebars.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0