KuroFay är kärlek



KuroFay är väldigt sött. Faktiskt. De är typ ulitimate Yaoi couple enligt mig. Vissa skulle förmodligen inte hålla med och egentligen tycker jag väl inte det, men! Men... De är väldigt gulliga och Kuro är så där härligt "Omfg, don't tell me you just did that...!" och blir generad för sånt som Fay gör (men är secretly seme) medans Fay är väldigt... söt. Och sen blir han uke.

Kawai-desu ne?

Bilden beskriver nästan allt. Fay gillar att kramas, men det gör inte Kuro. Men när det kommer till saken skulle Kuro sakna att Fay kramar honom hela tiden om han slutade.

Ne, nu ska jag kolla på Criminal Minds och beundra min lilla 'jag-älskar-att-tolka-folks-beteenden'-nörd. Han är så söt med sitt halv-lockliga hår. Sen ska jag sova.

Owakare,
Amanda-san.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0