Like Frankie said: 'I did it my way'

Okej, det här inlägget har faktiskt inget med 'I did it my way' att göra.

Naaw, nu fick jag värsta fina bilden.

Frankie said: "I did it, my Way!" Skulle inte det passa helt fint till en Ferard fanfic? Eller Frikey för den delen?

I alla fall, det var inte vad jag tänkte skriva om x3

Jag hade en dröm om Frank. Jag kommer inte ihåg så mycket av den som igår imorse (jag hade drömmen igår natt) när jag vaknade. Men jag kommer ihåg att jag typ stod i duschen med kläderna på och sen kom Frank in och vi började prata om bland annat hur kort han egentligen är. Vi kom fram till att han var 'five foot' (vilket jag misstänker inte stämmer) och att jag var lika lång som honom som jag satt på listen mellan tvättstugan och duschrummet (som hade blivit meterhög O.o). Sen tror jag att jag krympte för helt pltösligt var han längre än mig xD
Sen gick vi till mitt rum och pussade lite på varandra innan vi satt och diskuterade vad jag skulle skriva i Romeo x Romeo om jag inte har fel X'D

Det var... intressant 8--D

I natt tror jag däremot att jag drömde om en viss Mikey som går på skolan ibland. Fast den kommer jag inte ihåg mer än att jag faktiskt drömde om honom. Mike~ <3

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Tror han är typ 165

2008-06-17 @ 19:09:32
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0