Linda får läsa här om hon vill

...eftersom det kan vara bra att hon vet om det här inför när jag kommer ner till Stockholm (omfg, det låter som om hon bor där och jag ska komma och sova hos henne och hon behöver veta alla mina vanor osv.

Ni får klaga ja, men jag skriver det här för jag har inga pengar på mobilen och Linda har varit online på msn en gång sedan skolan slutade (vad jag vet). Så det så.

o Mitt tåg kommer till Stockholm klockan 11.00, men vi får inte lägenheten förrens klockan 12. Jag tänkte typ äta lunch och gå lite på stan så om du inte orkar hänga med mig kan vi bestämma en tid och plats som vi ska träffas och sen åka till lägenheten.

o Det kan bli att vi måste dela dubbelsäng, för jag vet inte hur lägenheten ser ut O.o

o Egna sängkläder och handdukar (jag har sagt det en gång, men man vet aldrig).

Annat så är det väl typ folkvett och vi syns på.... måndag tror jag? Vi syns i alla fall.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0