LK ääääääänyone?

Tja, det är väl diskuterbart att jag ska gå på LK med folk. Första året jag for dit lite random sprang jag runt ensam i typ två timmar ;__; Men nu tänkte jag så här;

Om jag ska gå med Jonna och Sofia och resten så tycker jag väl ändå att vi ska gå och spana in två av våra Ferrets? Ne? :> Det låter väl intressant? Nu är både (Idol-)Mattias och (Idol-)Erik ska vara där. Då kan vi väl kolla på dem?

Jag tror dessutom att Sofia kanske vill kolla in Nordman och jag bara VET att Jonna skulle ta livet av sig för att se en viss Brolle xD Don't you think? Sen finns det alltid fler nämnbara artister och annars är det alltid kul att bara flumma runt x3

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Agnes

Men ofta värt om inte Danny kommer!

Fan vad dåligt. Bojkotta!

2008-06-11 @ 16:17:20
URL: http://ahnez.blogg.se/
Fangirlsquel av: Jonna

OMG KOMMER EMD?!??!?!??!?!? WHIIIII VA ROLIGT, COUNT ME IN :D :D (inte danny förstås, han är ju blond(inget illa menat amanda))

2008-06-11 @ 20:52:17

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0