Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring

Sagan om Ringen folks! Om ni inte är helt IQ-befriade så tycker jag att ni ska slå igång sexan och njuta. Om ni tillhör en av de stackars satarna som inte har sexan på tv-listan, tja, då tycker jag bara synd om er för att ni saknar förmågan att tänka på att köpa filmerna. Själv har jag båda versionerna (för IQ-befriade betyder det att jag hade både bio-versionerna OCH förlängda versionen), men jag har även två olika behind the scenes. Så det så.

Ja, jag är nörd. Jag har böckerna också. Och första boken i den ny skrivna versionen. Jag hade haft de andra två också, om de inte hade varit så dåligt översatta. Pah! Säcker...

Nä, nu ska jag fortsätta kolla på filmen. Även om första versionen inte är min favorit. Det är så lite action i den. I alla fall i den kortare filmen.

Owakare,
Amanda-san.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0