Lördagen (Varför vill jag skriva onsdag?)

7.40.
Började med att jag vaknade, syrran som jag hade lovat skulle få sova i min säng sov och gnisslade med sina tänder samtidigt som hon mumlade något om en ponnyhäst. Jag började fixa mig, äta frukost och så vidare innan jag vandrade iväg mot bussen och insåg ungefär halvvägs (vid busstationen då x3) att marknade blockerade busstationen och att jag skulle behöva gå till OK och kliva på där. Turligt nog hade jag gått mycket i förväg så jag hann.
Sen blev det lite tjorv på bussen för chaffisen trodde jag sa att jag skulle till Persön, men jag sa Porsön. Det löste sig i alla fall och jag slapp köpa ny biljett. Den busschauffören är muy snäll ^^ Sen klev jag av vid universitetet och smsade Sofia för att hon skulle komma ihåg att jag skulle komma till henne. Sen hade vi den där obligatoriska trevliga vandringen förbi fängelset i skogen på berget som alltid känns lika trevlig att gå förbi ensam när man är sådär trevligt paranoid som jag är x3.
När jag väl kom hem till Sofia och knackade på tänkte jag bara "Hoppas hon är vaken hoppas hon är vaken" och sedan, bara utifall att tänkte jag också ut något jag kunde säga om det inte var hon. Godmorgon tyckte jag kanske skulle vara passande x3
Självklart var det inte Sofia som öppnade, utan hennes mamma. Inte heller lyckades jag med att säga vad jag planerat utan klämde ur mig ett "Hej, är Sofia vaken?" Knappast var hon det XD Synd nog hade inte Sofias mamma hört om min briljanta plan att sitta vid hennes säng när hon vaknade och skrämma livet ur henne så hon hann väcka henne.
I alla fall så ville hon duscha först innan vi gick ut och svettade sönder oss på en promenad runt Porsön i stekvärmen och snackade om lite vad som vi alltid pratade om.

Sen for jag med buss till stan och träffade BC-gänget och inhandlade en fin begagnad kjol av Bella-chan som jag ska ha på Miyavi konserten tänkte jag.



Sen åkte vi till storheden och köpte lite gott och annat och träffade Lika och drog till Storsand och flummade runt som vanligt med lite Kalix Narutards. Askul och vi flummade med grädde på allt som vi hittade (inte riktigt allt kanske); Jordgubbar, kakor, choklad och fingrar x3



Jag posade självklart på jag. Och hittade dessutom största jordgubben i burken. Kring halv fem raidade vi Rusta innan vi åkte tillbaka in till stan där folk droppade av till alla platser de skulle till och jag gick till max och käkade med min nyfunna vän Kalix-bon Louise (stavningen på namnet vet jag inget om däremot x3). Sen for jag hem och såg värsta snyggot på bussen.

Owakare,
Amanda-san.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0