Misslyckat rollspel

Okej. Två dagar med några ord.

Misslyckat rollspel.
Skrik och klagan.
Irritation och ignoration.
Återförening?

Tja. Det är ganska precis hur gårdagen var. Jag kände mig ganska ignorerad när folket kollade på mig och visste samt såg hur genuint intresserad jag var av att lyssna på deras en timme långa prat om Harry Potter.
För er som inte vet; Jag har läst första boken och sett tre filmer. Låter jag som en nörd som hälften av världen är? Nej. Jag har inget emot Harry Potter och så vidare och det är inte för att jag vill vara annorlunda som jag inte har läst/läser böckerna, utan för att jag helt enkelt inte är intresserad.

Så när jag gått och varit emo i en halv timme ungefär så kom jag tillbaka och då var de inne på nästa spår. Death Note. Jag gillar Death Note, jag gillar att prata om Death Note. Dock är det så att mina vänner har läst/sett klart mangan/animen medans jag har läst ungefär hälften vilket innebär en massa spoilers. Sen så trodde jag att jag kanske skulle få prata lite när jag skulle följa med Simon och David till stora salen men icke. De skulle slåss.

Jag hade med andra ord en lagomt intressant dag igår.

Rollspelet ska vi inte ens prata om.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

WTF?!?!??! NOOOOOOOOOO var det en stor bild eller?! :S

2008-06-07 @ 15:43:05
Fangirlsquel av: Sofia

Du fick väl mitt sms om tröjan? mycket roligt faktiskt.

2008-06-13 @ 19:03:49

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0