Miyavi-saan~

Om två veckor - Ja då, då händer det. Då är jag och Linda i Stockholm och då ska vi härja! w00t! Sen ska Linda få hjälpa mig att tona håret blått och rosa också. Eller bara rosa möjligtvis så jag inte behöver köpa JÄTTEMYCKET färg, för det är så dyrt.

Sen ska jag köpa lite hårförlängningar så jag kan reta Sofia med att mitt hår far runt på ett konstigt sätt som hon inte gillar för att det påminner henne om... någon som jag inte kommer ihåg vad hon heter men jag vet att hon inte gillar Sofia och Sofia inte gillar henne.

Men nu ska jag kolla om Erika möjligtvis har svarat på Sammy/Chiro rollspelet, för de skulle precis gå och ha sex i en buske när Erika gick och såg *grumpy face* Annars får jag väl helt enklet ta och bara kolla på The Nanny. Sen är det Project Runway! w00t!

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Linda

några från min gamla klass bara..

blått och rosa? hmm.. jag har svårt att se framför mig hur det skulle se ut.. men du har väl säkert någon bra idé ;)

2008-06-18 @ 17:55:20
URL: http://betweenthebars.blogg.se/
Fangirlsquel av: Sofia

Åh neeej inte hårförlängningar!!

Personen är det inget fel på men håret. Urk.

Tur att hon tog bort det.

2008-06-18 @ 19:10:39
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0