Moulin Rouge

Jag såg just Moulin Rouge (som typ åtta tusen andra svenskar eller nåt) och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Vid första tanken är det "OMFG JAG ÄLSKAR DEN HÄR FILMEN, inget annat är lika brilljant och underhållande som denna och sluter ÄGER!" Men sen tänker jag efter filmen att vad är det jag egentligen gillar? Ingenting. Utom slutet. Sen tänker jag att jag visst gillar något och att allt är jätte vackert.

Det är nog bara musiken jag stör mig på egentligen. Fast som ändå inte. Äh, det är väl bara jag som är schizofren. Men jag tror ändå jag tycker den är bra. Bara lite segdragen i början. Eller inte egentligen. Men hon uppför sig däremot väligt.... på ett sätt jag aldrig skulle klara av. Hålla på och stöna så där... Jag rodnar > >

Nu däremot ska jag försöka skriva på artonde kapitlet av Romeo x Romeo och försöka hålla mig ifrån att vara alldelens för emo vad gällande konversationen som Emil har just nu och jag har dessutom precis öppnat för att han ska kunna gnälla öppet till någon. Dessutom ska jag försöka hålla mig undan allt vad heter tragiska endings och sådant.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Suck. Jag älskar Moulin Rouge.

Men Amanda, du måste ju älska Tango de Roxanne. Den är det bästa i hela filmen. Underbar.

På dvdn kan man se den i fem olika vinklar. Samtidigt. Bäst.

2008-06-17 @ 23:52:20
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0