Nyttig i huvudet? Nä, inte vi inte

Nyss när jag var på väg upp för trappan var jag nyttig i huvudet. Jag tänkte gå och i alla fall plocka undan i mitt rum, för jag hade inget att göra. Då upptäckte jag att datorn var ledig och VIPS! Jag hade något att göra.

Suck. Jag är inte alltid så nyttig av mig. Men nu ska jag tömma diskmaskinen i alla fall.

Sen sätter jag mig förmodligen vid datorn och rollar fantasy på sys eller något. Suck.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Anonym

Hej!

hur var din midsommar?

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-21 @ 23:26:20
Fangirlsquel av: Jessi

Mysig bloggbakgrund du har :)

2008-06-21 @ 23:30:05
URL: http://jessi91.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0