Releasespelning

Releasespelning. The Groovies. I Luleå. Suck säger jag bara ;__; Seriöst. Hur många gånger jag har INTE sagt att jag bara måste gå och att de bara måste ha en spelning i Luleå (Tänk reverse)?

Och nu; När de har värsta spelningen i värsta Luleå och jag typ kan gå! (Typ, inse fakta att jag glömde att jag lovat rollspelsnight med Erika och co -.-') Sofia kan inte gå. Hon ska till London och stuff. Hon sa att hon ändå inte skulle gått för att det hade varit pinsamt och hon inte gillar deras musik jätte mycket i alla fall. Det tycker jag suger. Jag tycker också att Jonna och Linda ska följa med mig dit, så jag får gå. Eller i alla fall följa med mig så jag får stå där och Tänka att jag ska gå in. För att tänka att jag inte kan gå för att jag inte har någon att gå med känns helt piss. Bara en halvtimme?

Jag tror jag ska fråga Agnes. Hon är ju helt bra. Och tycker att han var snygg. Hon vill säkert gå med mig också. Suck. Jag vill gå. Jag har lovat att rollspela. Det gör nog inget om jag kommer kring nio först ^^' Då hinner jag vara i en halvtimme. Nästan.

So you can leave like the sane abandoned me
(Jag vet ändå att Erika tänker så xD)

Amanda-chan. På ledset humör.

Ps. Jag kommer skriva massa fanfics om Romeo x Romeo imorgon. Om en viss Mikael då xD
Snyft. Jag är patetisk ;__;


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Vänta nu, fanfics OM romeoxromeo? Kan du inte skriva lite mer på originalet istället? Så har jag en massa mys att läsa när jag kommer hem :D

2008-06-05 @ 00:22:48
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0