Shed my skin - Are you ready for me?

Om nio timmar sitter jag på tåget ner till Stockholm, det ni ^.- Hoppas att jag hamnar med ett trevligt gäng kvinnor på tåget, så jag slipper sitta och lyssna på antingen sura kärringar eller jobbiga fjortisar. Jag tror jag kan stå ut med vad som helst utom det. Jag hade till och med kunnat sova i en kupe med bara killar, så länge som de inte är fjortisar (eller våldtar mig).

Tja, nu måste jag gå och skriva lite saker på min lista, klä på mig och städa mitt rum. Mamma ville att det skulle vara rent så att hon skulle kunna låna ut det om det skulle komma någon och sova av någon anledning. Och jag vill inte att hon blir arg och inte ger mig mina pengar, för då är jag utan mat och transportmedel i fyra dagar. Med andra ord så får ajg sitta på centralen och tigga pengar av folk ;__;

Ah, well... Vi hörs, ne?

Owakare,
Amanda-san.

Dagens ord: Avfärd.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Eri-sama

Förstår inte hysterin med att sova i 'kvinno-kupéer' endast. Som du säger så är det inga problem att sova med killar, för det är inte som om de kommer våldta dig under natten himla med ögonen

Både när jag åkte till och från värmland så sov jag i samma kupé som dessa farliga män, och tänka sig, jag är fortfarande oskuld xP

2008-06-30 @ 06:29:12
URL: http://mizuumi.bloggspace.se
Fangirlsquel av: josefine

fyfan vad snygg blogg du har amanda! :D

2008-06-30 @ 18:53:23
URL: http://jossefaijne.blogg.se/
Fangirlsquel av: Jean

Hejsan!



Vilken härlig blogg du har! Man blir lite glad av den...

MVH

Jean

2008-07-04 @ 11:30:36
URL: http://skindeepbyjean.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0